وبلاگی برای همه
تلفن آتشین آمازون رونمایی شد+تصاویر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:54 | بازدید : 85 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - تلفن آتشین آمازون رونمایی شد+تصاویر

شرکت آمازون چند روز گذشته از جدیدترین محصول الکترونیکی خود، تلفن همراهی با نام "Fire Phone" رونمایی کرد. این دستگاه از تکنولوژی حرکتی جدیدی استفاده کرده که پیش‌تر در هیچ تلفن همراهی از آن استفاده نشده است.

مدت‌های زیادی بود که شایعات بسیاری از تلفن همراه جدید آمازون به گوش می‌رسید. شرکت آمازون بالاخره با رونمایی رسمی از این دستگاه به این شایعات پایان داد و نشان داد که بخش بزرگی از این شایعات واقعیت داشتند.
یا اینکه این تلفن همراه در حال حاضر تنها در آمریکا منتشر می‌شود، با رقابت بسیاری در به دست آوری سهم بازار رو به رو است. شرکت آمازون احتمالاً باید تغییرات بسیاری را در دستگاه به وجود آورد تا بتواند آن را در بازار جهانی نیز منتشر کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تلفن همراه جدید آمازون

 
در قسمت جلوی این دستگاه شما 5 لنز کوچک مشاهده می‌کنید که چهار تای آن‌ها دوربین‌های مادون قرمزی هستند برای استفاده از قابلیت‌های نمایش سه بعدی تصاویر.
همانند تبلت های این شرکت، تلفن Fire Phone نیز از سیستم عاملی استفاده می‌کند که به صورت کامل بر مبنای سیستم عامل آندروید ساخته شده است اما به صورت کامل تغییر یافته است. سیستم عامل این دستگاه Fire OS نام دارد و از ابزارهای گوگل به صورت کامل جدا است. به همین دلیل عدم دسترسی به بانک نرم افزاری گوگل می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین نکات منفی این تلفن همراه باشد.


این تلفن همراه با این که از نظر سخت افزاری در جایگاه نخست قرار ندارد اما هم چنان توانسته با قدرت خوبی در میان رقبا ظاهر شود. این دستگاه د حال حاضر از صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزلوشن 1280x720 استفاده می‌کند، رزلوشنی که پایین‌تر از کیفیت تلفن‌های همراه به روز بازار است.
این دستگاه به پردازنده 2.2 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 800 مجهز است و از Adreno 330 به عنوان پردازنده گرافیکی استفاده می‌کند. گوشی آتشین آمازون به 2 گیگابایت رم نیز مجهز است که به اجرای هرچه روان‌تر نرم افزارها کمک می‌کند.
دوربین این وسیله چندان خارق‌العاده نیست و می‌تواند با اندازه 13 مگا پیکسل و کیفیتی مناسب برای شما عکس برداری کند. چهار دوربینی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم وظیفه تشخیص حرکت صورت و چهره را در اختیار دارند و می‌توانند تصاویر به نمایش درآمده را بر اساس حرکت چهره شما تنظیم کنند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تلفن همراه جدید آمازون

 
برای مثال اگر شما از بالا در حال تماشای یک ساختمان در قسمت نقشه این دستگاه باشید می‌توانید با حرکت دادن سر خود آن را از زوایای دیگر نیز مشاهده کنید. این قابلیت در حال حاضر آن چنان کاربردی نیست و بیشتر یک ویژگی ظاهری است و اثر چندانی در کارکرد دستگاه ندارد، اما با این حال راه را برای ایجاد دستگاه‌هایی که از حال نمایشی استفاده بهتری می‌کنند باز کرده است. شرکت آمازون با انتشار این دستگاه در بازار ریسک بزرگی را برای رقابت با شرکت‌های اپل و سامسونگ پذیرفته است و به همین دلیل ممکن است که نتواند در این زمینه چندان مناسب عمل کند.
قیمت این دستگاه در حال قراردادی 200 دلار است که برابر با قیمت محصولاتی همانند Galaxy S5 و HTC One M8 است.
اخبار تکنولوژی - بازار خبر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلتی مقاوم در برابر آب و گرد‌و غبار
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:54 | بازدید : 72 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تبلت,تبلت مدل Xperia Z2 Tablet LTE ,تبلت‌

تبلتی مقاوم در برابر آب و گرد‌و غبار
مدل Xperia Z2 Tablet LTE یکی از تبلت‌های اندرویدی قدرتمند بازار است که بیشتر محبوبیت خود را مدیون ویژگی ضدآب و ضدگرد و غبارش است.
مقاومت این تبلت در مقابل آب تا عمق 5/1 متری و به مدت ۳۰ دقیقه است. در مورد طراحی و ظاهر تبلت اکسپریا Z2 هم باید بگوییم که این تبلت هم مانند تبلت Z است. در قلب تبلت Xperia Z2 هم یک پردازنده ۴ هسته‌ای 3/2 گیگاهرتزی Krait 400 از نوع Snapdragon 800 با گرافیک Adreno 330 و رم سه گیگابایتی قرار دارد.

 

این تبلت هم همانند اکسپریا Z در دو نسخه در دسترس است. Sony Xperia Tablet Z 2 Wi-Fi و Sony Xperia Tablet Z 2 LTE که هر دو نسخه از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند هستند که می‌توان آن را از طریق microSD ارتقا داد. این تبلت به صفحه لمسی 1/10 اینچ با وضوح تصویر 1200×1920 پیکسل، دوربین 1/8 مگاپیکسلی و وب‌کم 2/2 مگاپیکسلی، رادیو،  قطب‌نما، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط و... مجهز شده است.

 

تجهیز به بلوتوث، تکنولوژی NFC ، DLNA، GPS، درگاه USB، اسپیکرهای داخلی استریو و... از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.Xperia Z2 Tablet LTE از نسخه 4/4 سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند است و باتری آن هم لیتیوم پلیمری 6000 میلی‌آمپر ساعت قابل شارژ است. قیمت این تبلت 440 گرمی در حدود دو میلیون و 250 هزار تومان است.
منبع : donya-e-eqtesad.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نوکیا ایکس 2 معرفی شد...
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:53 | بازدید : 64 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

نوکیا ایکس 2,نوکیا X2,ویژگیهای نوکیا X2

نوکیا ایکس 2 معرفی شد: صفحه‌نمایش 4.3 اینچی، دوربین بهتر و پردازنده قوی‌تر
از آن‌جایی که اولین گوشی‌های اندرویدی نوکیا یعنی X و XL به علت قیمت پایین محبوبیت بالایی کسب کردند حالا نوکیا X2 را هم معرفی کرده است. ایکس 2 هم قرار است با مشخصاتی متوسط و قیمت جذاب عرضه شود.


شاید یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ایکس 2 نسبت به نسل گذشته صفحه‌نمایش 4.3 اینچی آن باشد که با این‌که کماکان با وضوح WVGA و تراکم پیکسلی 217 پیکسل بر اینچ انتخاب شده اما به لطف فناوری ClearBlack کیفیت تصویر و خوانایی زیر نور آفتاب بهبود خواهد یافت.
پردازنده ایکس 2 هم حالا به جای پردازنده ضعیف S4 Play پردازنده پایین‌رده اما بهتر اسنپ‌دراگون 200 انتخاب شده است که دارای دو هسته پردازشی Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 302 است. همچنین رم دستگاه هم از 512 مگابایت به یک گیگابایت ارتقا یافته و خوشبختانه حالا کنار دکمه Back دکمه Home هم اضافه شده است.

 نوکیا ایکس 2,نوکیا X2,ویژگیهای نوکیا X2

 

ابعاد گوشی 121.7 در 6.3 در 11.1 میلی‌متر بوده و با وزن 150 گرم نسبت به نسل قبلی 129 گرمی کمی سنگین‌تر خواهد بود. همچنین دوربین گوشی حالا 5 مگاپیکسلی به همراه فلش بوده و دوربین دوم هم برای تماس‌های تصویری اسکایپ در نظر گرفته شده است.

 

نوکیا ایکس 2,نوکیا X2,ویژگیهای نوکیا X2

 

باتری X2 حالا با 1800 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت قادر است 4 ساعت برای وب‌گردی با اینترنت همراه دوام بیاورد و حافظه داخلی هم 4 گیگابایتی با قابلیت گسترش توسط کارت حافظه اعلام شده است. از دیگر مشخصات Nokia X2 می‌توان به وای‌فای، بلوتوث، پشتیبانی از دو سیم‌کارت،اندروید 4.3 جلی‌بین (بدون دسترسی به سرویس‌های گوگل) و اپلیکیشن رایگان مسیریابی HERE اشاره کرد.

قیمت X2 پیش از مالیات 99 یورو اعلام شده است و این گوشی قرار است در رنگ‌های سبز شیشه‌ای، نارنجی، مشکی، زرد و سفید عرضه شود.
منبع : farnet.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلت ده اینچی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:51 | بازدید : 75 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تبلت

 

اخبار تکنولوژی - تبلت ده اینچی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی

شاید قابلیت برقراری مکالمه تلفنی برای تبلت‌های با صفحه نمایش کمتر از هشت اینچی جالب باشد.

 اما هستند کاربرانی که از تبلت‌های بزرگ‌تر چنین انتظاری دارند.
به همین دلیل برخی از شرکت‌های تولیدکننده تبلت که تعدادشان هم کم است به تولید چنین تبلت‌هایی روی آورده‌اند.


نمونه‌اش شرکت هیوندای است که یک تبلت 10 اینچی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی تولید و به بازار عرضه کرده است.


این تبلت که T10 نام دارد، یک تبلت 1/10 اینچی است که به پردازنده Quad-Core CPU 1.6GHz، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Mali-400 Quad Core مجهز شده است.


در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که تبلت مذکور به صفحه نمایش لمسی خازنی 1/10 اینچی از نوع IPS با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان است.


T10 قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای را داشته و در کنار این ویژگی دارای قابلیت نصب سیم‌کارت به همراه قابلیت مکالمه است.


تجهیز به بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، تجهیز به دوربین و وب‌کم، تجهیز به حسگر شتاب‌سنج و پورت‌های  microUSB و HDMI از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.


تبلت 640 گرمی هیوندای با قیمتی در حدود یک میلیون و 150 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

اخبار تکنولوژی - دنیای اقتصاد



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با اندرویدی‌های قدیمی چه باید کرد؟
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:50 | بازدید : 125 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - با اندرویدی‌های قدیمی چه باید کرد؟

طبیعی است که بعد از گذشت چند سالی گوشی قدیمی شما از رده خارج می‌شود. سوال مهم اینجاست که با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی که از رده خارج شده چه می‌شود کرد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,با اندرویدی‌های قدیمی چه باید کرد

 

 سرعت رشد اندروید بسیار سریع است. یکی از عواملی که موجب چنین رشدی می‌شود تنوع و فراوانی محصولات قدرت گرفته از این سیستم‌عامل نسبت به دیگر رقبا است.

این سیستم‌عامل که نامی چون گوگل را پشت سر خود دارد با سخت‌افزارهای گوناگون همکاری داشته و طبیعی است که اینقدر متنوع باشد. البته این تنوع همیشه نکته مثبتی به حساب نمی‌آید، چراکه وقتی تعداد محصولات و مدل‌های آن زیاد شود پشتیبانی از آنها کار ساده‌ای نخواهد بود و این نکته یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های اپل است. پشتیبانی دقیق و طولانی‌مدت از محصولات باعث شده حس وفاداری شدیدی در خریداران این محصول نسبت به برندهایی مانند سونی و HTC وجود داشته باشد.

در چنین اوضاع و احوالی طبیعی است که بعد از گذشت چند سالی گوشی قدیمی شما از رده خارج می‌شود. سوال مهم اینجاست که با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی که از رده خارج شده چه می‌شود کرد.

قاب عکس دیجیتالی
چند سالی است که قاب عکس‌های دیجیتالی جایگاه خود را در میان وسایل مدرن منزل باز کرده‌اند. اینکه می‌توان از یک قاب عکس برای عکس‌های گوناگون و متناسب با زمان استفاده کرد از نقاط قوت این وسایل است. شما می‌توانید از تبلت‌های قدیمی خود به‌عنوان قاب عکس دیجیتالی یا آلبوم‌های دیجیتالی استفاده کنید.

اسباب‌بازی برای بچه‌ها
می‌توانید از گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی خود وسیله‌ای مناسب برای کودکان بسازید. اپلیکیشن‌های مناسب برای سنین پایین اغلب بسیار سبک و کم‌حجم هستند. بنابراین از آنها می‌توان روی دستگاه‌هایی که توان سخت‌افزاری زیادی نیز ندارد استفاده کرد. استفاده از این وسایل برای کودکان این مزیت را دارد که کودک را با فناوری از سن پایین آشنا می‌کند.

مانیتوری برای دوربین‌های مدار بسته
نیازی نیست برای تماشای تصاویر تهیه شده توسط دوربین مداربسته هزینه اضافه برای مانیتور بپردازید. اکثر این دوربین‌ها تحت‌شبکه کار می‌کنند. با استفاده از IP مخصوص می‌توان از هرجا و با هر سیستمی به تصاویر دسترسی داشت. بنابراین گزینه خوبی است که از دستگاه‌های اندرویدی قدیمی خود برای این منظور استفاده کنید.

کتابخوانه الکترونیکی
همیشه خواندن فایل‌های PDF و کتاب‌های الکترونیکی روی صفحه مانیتور وقتی به حالت عادی پشت میز نشسته‌اید، کاری سخت و خسته‌کننده است. اما این شرایط وقتی از گوشی با سایز صفحه بزرگ و تبلت استفاده می‌کنید، تفاوت دارد. می‌توانید از تبلت و گوشی قدیمی به عنوان کتابخانه الکترونیکی استفاده کنید و کتاب‌های مورد علاقه‌تان را همیشه همراه داشته باشید.

فضایی برای موسیقی
استفاده دیگری که می‌توان از این گجت‌های قدیمی کرد ذخیره موسیقی در آنها به‌منظور استفاده در اتومبیل و دیگر مکان‌هاست. شما می‌توانید با این وسایل موسیقی‌های مورد علاقه خود را در ماشین گوش کنید.

ساعت رومیزی
اندروید بخشی برای نمایش ساعت به صورت ساعت رومیزی دارد. به علاوه می‌توانید از اپلیکیشن مناسب برای نمایش آب و هوا استفاده کنید و دستگاه قدمی خود را به‌عنوان ساعت رومیزی استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که این ساعت از مدل‌های عادی پیشرفته‌تر است و می‌توانید از امکانات یک ساعت، تقویم و هواشناسی خوب روی میز کارتان بهره‌مند شوید.

موس و کیبورد بی‌سیم
با استفاده از اپلیکیشن‌های گوناگون می‌توانید تبلت یا گوشی اندرویدی خود را به موس و کیبورد بی‌سیم تبدیل کنید و از آن برای کار کردن با کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید. موس و کیبورد بی‌سیم یکی از وسایل کاربردی است که می‌توان از دستگاه‌های قدیمی آن را ساخت.

 

اخبار تکنولوژی - فرهیختگان



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اخبار تکنولوژی - تکنولوژی‌های برتر تلفن‌همراه در سال 2014 + عکس
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:49 | بازدید : 82 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - تکنولوژی‌های برتر تلفن‌همراه در سال 2014 + عکس

در سال 2014 تلفن‌های همراه جديد با قابليت‌های تازه ساخته شدند که در ادامه می‌توانيد اين قابليت‌ها را مشاهده کنيد.

در سال 2014 تلفن‌های همراه جديد با ويژگی‌های بي نظير ساخته شدند که در ادامه به چهار قابليت جديد اين اسمارت‌فون‌ها اشاره شده است :

1- دوربين‌هايی با تمرکز سريع :

   اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژی‌های برتر تلفن‌همراه در سال 2014

 دو تلفن‌همراه گلکسی اس 5 و ال جی G3 با دوربين‌های خود شگفتی ساز شدند.دوربين اين اسمارت‌فون ها می‌تواند با سرعت بسيار بالا و در کسری از ثانيه روی سوژه تمرکز کنند و عکس بگيرند.عکاسی با اين سرعت توسط دوربين موبايل پيش از اين غير ممکن بوده است.

2- شارژ باتري موبايل در چند دقيقه :

  اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژی‌های برتر تلفن‌همراه در سال 2014

 شارژ شدن سريع يکی از قابليت‌هايی است که می‌تواند خيلي مفيد باشد.باتری 2800 ميلی آمپری Oppo Find 7a تنها در 30 دقيقه 75 درصد شارژ می‌گيرد.

3- قابليت‌ ذخيره نيرو :

 اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژی‌های برتر تلفن‌همراه در سال 2014

 قابليت ذخيره نيرو که در گوشی‌های HTC One M8 و Galaxy S5 قرار دارند می‌توانند با 10 درصد باتری، تلفن‌همراه را تا يکروز روشن نگه دارند.

4- حذف نويز از صدا :

 اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژی‌های برتر تلفن‌همراه در سال 2014

 به کمک قابليت حذف نويز و هدفون‌های جديد Xperia Z2 می‌توانيد صدای با کيفيت باور نکردنی را بشنويد.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبر نگاران



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شما کدام را می‌خرید؟مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone + تصاویر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:48 | بازدید : 106 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - شما کدام را می‌خرید؟ مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون + FirePhone

شرکت آمازون بالاخره پس از شایعات زیاد گوشی هوشمند خود را وارد بازار کرد اما در نگاه اولیه آنطور که باید و شاید نتوانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

شرکت آمازون بالاخره پس از شایعات زیاد گوشی هوشمند خود را وارد بازار کرد اما در نگاه اولیه آنطور که باید و شاید نتوانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

بازار گوشی‌های همراه در حال حاضر بسیار فشرده و پرتلاطم است.

برای مثال شرکت اچ تی سی را در نظر بگیرید. در اوایل امسال یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی سال یعنی ONE M8 را معرفی کرد.

با این حال بلافاصله پس از آن رقبای دیگر آنقدر مدل‌های آس رو کردند تا با وجود اینکه پرچمدار اچ تی سی هنوز جدید برای زنده ماندن در تکاپو باشد!

از طرفی دیگر شرکت آمازون را در نظر بگیرید. آیا به نظر شما این شرکت می‌تواند

با پریدن در سیلاب خروشان بازار گوشی‌های همراه جان سالم به در ببرد؟ قطعاً زمان همه جیز را مشخص می‌کند.

برای اینکه یک شمای کلی از کار داشته باشیم همین دو گوشی را که نام بردیم را برای نمونه با هم مقایسه می‌کنیم تا ببینیم هرکدام چه ویژگی برای عرض اندام دارند.

 اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 

اندازه
فایرفون آمازون از آیفون اپل بزرگ‌تر است. اما با این حال هنوز از بسیاری از پرچمداران اندرویدی دیگر از لحاظ جثه کوچک‌تر است. اچ تی سی‌ام 8 5 درصد بلندتر، 8 درصد عریض‌تر و 6 درصد ضخیم تر از گوشی فایر فون آمازون است.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 وزن
با وجود اینکه هردوی این گوشی‌ها وزنی مشابه دارند. اما هنگامی که فایرفون آمازون را در دست بگیرید احساس می‌کنید که چگالی آن بیشتر است. دلیل این امر کوچک‌تر بودن ابعاد آن نسبت به ام 8 است.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 جنس بدنه
از لحاظ براق بودن و خوش استیل بودن بدنه در گوشی‌ها کمتر موردی به پای HTC ONE M8 با بدنه یک تکه آلومنیومی می‌رسد. اما در مقابل گوشی جدید شرکت آمازون پنل پشت شیشه ای دوست داشتنی را به گوشی‌ها برگردانده است. آخرین گوشی‌هایی که جنس بدنه‌شان مانند فایر فون از شیشه بود، آیفون 4 و 4 اس، نکسوس 4 و آل جی اوپتیموس جی بودند.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 رنگ‌ها
در حال حاضر اچ تی سی وان ام 8 در 4 رنگ (قرمز، طلایی، نقره ای و خاکستری) به فروش می‌رسد. البته این نکته را در ذهن داشته باشید که رنگ قرمز آن فقط برای گوشی‌های طرف قرارداد با اوپراتور Verizon آمریکا موجود است. در مقابل گوشی فایرفون آمازون تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 صفحه نمایش
هر دو گوشی از نظر اندازه صفحه نمایش مشتری را راضی نگه می‌دارند اما اگر بخواهیم دقیق تر بگوئیم، صفحه نمایش وان ام 8 13 درصد بزرگ‌تر از صفحه نمایش فایرفون است. شرکت آمازون از لحاظ سخت افزاری چیزی برای فایرفون کم نگذاشته اما از لحاظ کیفیت صفحه نمایش در رده متوسط قرار می‌گیرد. با وجود اینکه چگالی پیکسلی 315 صفحه نمایش فایرفون تصاویر و متون را دقیق و شفاف نشان می‌دهد اما اچ تی سی وان ام 8 با چگالی پیکسلی 441 و رزولوشن صفحه 1080p چیز دیگری است.

آمازون در روز معرفی گوشی خود خیلی سعی کرد از واژه سه بعدی استفاده نکند اما قابلیت "زاویه دید دینامیک" چیزی غیر از این نیست. این قابلیت این تصور را در ذهن کاربر به وجود می‌آورد که انگار محتوای صفحه در حال غرق شدن در صفحه هستند. البته باید دید که توسعه دهندگان نرم افزاری چه استفاده‌هایی از این قابلیت فایرفون خواهند کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های خاص گوشی آمازون "کرم شب تاب" نام دارد.

کاربر می‌تواند به کمک دوربین گوشی اشیا و محصولات مختلف را شناسایی کند. به نظر می‌رسد این قابلیت بیشتر به درد خود شرکت آمازون می‌خورد تا کاربر! زیرا با این قابلیت افراد می‌توانند محصولات و کالاهای مختلف را شناسایی کرده و در فروشگاه آمازون به دنبال آن باشند.
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 فضای ذخیره سازی
هر دو گوشی اچ تی سی و آمازون در دو آپشن برای فضای ذخیره سازی عرضه می‌شوند. فایرفون در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی و وان ام 8 در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی. فایرفون آمازون فضای داخلی بیشتری را به نسبت در اختیار کاربر قرار می‌دهد اما در عوض اچ تی سی وان قابلیت اضافه کردن کارت حافظه میکرو اس دی را هم دارد.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 پردازنده و رم
آمازون در مورد پردازنده گوشی خود چیز خاص و شگفت‌انگیزی رو نکرده است اما با ابن حال اسنپدراگون 800 4 هسته ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز برای بسیاری از مصارف کاربران کافیست. اما در مقابل پردازنده اچ تی سی وان کمی ارتقا داده شده. در مورد رم نیز هر دو گوشی از میزان یکسان 2 گیگابایت بهره می‌برند.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 دوربین‌ها
رزولوشن دوربین پشتی فایرفون 13 مگاپیکسل را به نمایش در می‌آورد. اما باز هم می‌رسیم به بحث قدیمی مگاپیکسل و ذکر این نکته که در دوربین‌های امروزی دیگر رزولوشن یک دوربین به تنهایی نشان دهنده قدرت آن نیست. در طرف مقابل اچ تی سی قرار دارد و فناوری اولترا پیکسل.

این تکنولوژی نشان داده که اندازه‌های بزرگ‌تر پیکسل باعث می‌شود بتوان عکس‌های روشن تر و خوش رنگ تری را در محیط‌های کم نور گرفت. علاوه بر این دوربین گوشی اچ تی سی وان دوربین پشتی دومی دارد که عمق تصویر را اندازه گیری می‌کند و قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 باتری
از لحاظ تئوری باتری گوشی اچ تی سی وان ظرفیت بیشتری دارد و عملکرد خوبی را در تست‌های باتری از خود نشان داده است اما برای مقایسه و قضاوت در مورد برتری باتری کمی زود است و باید دید فایرفون چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 اسپیکرهای جلو
تعداد کسانی که فاکتور بلندی صدا را به عنوان یکی از الویت های خود برای انتخاب گوشی قرار می‌دهند زیاد نیست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که با اسپیکرهای گوشی موسیقی گوش می‌کنید باید بدانید که اچ تی سی وان یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. اسپیکرهای BoomSound در گوشی اچ تی سی صدایی فوق العاده شفاف و بلند برای شما پخش خواهند کرد.

 

سیستم عامل
سیستم عامل می‌تواند بزرگ‌ترین برتری گوشی اچ تی سی وان باشد. شرکت آمازون از سیستم عامل "فایر (آتش!)" که یک نسخه تغییر یافته از اندروید متن باز است استفاده می‌کند. اما از آنجایی که سیستم عامل فایر آمازون مجوز گوگل را ندارد نمی‌تواند از فروشگاه اپ های گوگل استفاده کند. در عوض فروشگاه آمازون در اختیار کاربران است که برنامهٔ متعددی دارد. اما از باب مقایسه هنوز خیلی با فروشگاه کامل و جامع گوگل فاصله دارد.

  اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 قیمت
قبل از اینکه شرکت آمازون گوشی خود را معرفی کند بسیاری از کاربران و کارشناسان پیش بینی کرده بودند که آمازون گوشی خود را مشابه تبلت های کیندل خود با قیمتی ارزان و یا حتی رایگان عرضه می‌کند. اما با معرفی این گوشی همه متعجب شدند. قیمت قراردادی این گوشی 200 دلار و قیمت نسخه غیر قراردادی آن 650 دلار است. پرچمداران دیگر بازار مانند آیفون 5 اس و گلکسی اس 5 و حتی همین اچ تی سی وان ام 8 نیز همین قیمت را دارند.

تنها مزیتی که شرکت آمازون به فروش این گوشی در حال حاضر عرضه می‌کند اشتراک ویژه 1 ساله فروشگاه و کتابخانه آمازون برای خریداران است. باید دید در ادامه شرکت خلاق آمازون چه تدبیری را برای جذب بیشتر مشتریان و در دست گرفتن بازار خواهد اندیشید.

 اخبار,اخبار تکنولوژی,مقایسه اچ‌تی‌سی ONE M8 و آمازون FirePhone

 
 اخبار تکنولوژی - بازارخبر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اعلام مشخصات و ویژگی‌های کامل ساعت‌های هوشمند G Watch و Gear Live
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:45 | بازدید : 100 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

ساعت‌های هوشمند,ساعت‌ هوشمند G Watch,ساعت‌ هوشمندGear Live

اعلام مشخصات و ویژگی‌های کامل ساعت‌های هوشمند G Watch و Gear Live
در  کنفرانس Google I/O ساعت‌های هوشمند گیر لایو و جی‌واچ رسماً معرفی شدند. حالا نوبت به معرفی مشخصات کامل این ساعت‌های هوشمند رسیده است.
جی‌واچ که ماه‌هاست از وجود آن خبر داریم از همین امروز در گوگل پلی برای پیش‌فروش با قیمت 229 دلار آماده شده است. این ساعت هوشمند از یک صفحه‌نمایش 1.65 اینچی IPS LCD با وضوح 280  در 280 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده اسنپ‌دراگون 400 به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم قدرتی حتی بالاتر از بعضی گوشی‌های هوشمند را به همراه خواهد آورد و باتری 400 میلی‌آمپرساعتی آن به ادعای ال‌جی حتی برای صفحه‌نمایش همیشه روشن آن کفایت خواهد کرد.

 

ساعت‌های هوشمند,ساعت‌ هوشمند G Watch,ساعت‌ هوشمندGear Live

 
جی‌واچ به لطف استاندارد IP67 در برابر نفوذ خاک و گرد و غبار و همچنین فرو بردن زیر آب تا عمق یک متری برای 30 دقیقه مقاوم است. از جمله حسگرهای این ساعت می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما اشاره کرد. ابعاد جی‌واچ 37.9 در 46.5 در 9.95 میلی‌متر و وزن آن 63 گرم اعلام شده است. بند این ساعت هوشمند با هر نوع بند ساعت استاندارد 22 میلی‌متری قابل تعویض است و خود ساعت در ابتدا در رنگ‌های مشکی و سفید-طلایی عرضه خواهد شد. زمان عرضه این محصول 16 تیرماه اعلام شده است.

 

ساعت‌های هوشمند,ساعت‌ هوشمند G Watch,ساعت‌ هوشمندGear Live

 
حال نوبت به Gear Live می‌رسد. این ساعت هوشمند شباهت زیادی به Gear 2 Neo تایزنی دارد با این تفاوت که سیستم‌عامل آن حالا Android Wear است. صفحه‌نمایش 1.63 اینچی این ساعت به لطف پنل Super AMOLED و وضوح بالاتر 320 در 320 پیکسل جذاب‌تر از جی‌واچ به نظر می‌رسد و یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی نیز در قلب آن قرار دارد.


از دیگر مشخصات گیر لایو می‌توان به 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، بند قابل تعویض، باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی، استاندارد IP67 و ابعاد 37.9 در 56.4 در 8.9 میلی‌متر و وزن 59 گرمی اشاره کرد. گیر لایو هم از همین امروز با قیمت 199 دلار و در دو رنگ مشکی و قرمز شرابی برای پیش‌فروش در گوگل پلی آماده شده است.
منبع :



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ذخیره فیلمهای 4k با کارت حافظه/ فلش موبایل با 2 پورت USB
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:40 | بازدید : 133 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

اخبار تکنولوژی - ذخیره فیلمهای 4k با کارت حافظه/ فلش موبایل با 2 پورت USB

همه روزه بازار کالاهای دیجیتالی مملو از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا می شود و این محصولات به سرعت پس از تولید و عرضه در کشورهای اصلی، در بازار ایران نیز خودنمایی می کنند؛ از جدیدترین تکنولوژی های تلویزیون، گوشی، کارت حافظه و مادربرد گرفته تا متنوع ترین فلش مموری ها در این بازار یافت می شود.

بازار محصولات دیجیتال هر روز به روزرسانی می شود و حجم انبوهی از محصولات جدید به این بازار وارد می شوند که این موضوع رونق خاصی به بازار بخشیده است.
بازار تازه واردهای محصولات دیجیتالی به شرح زیر است:


تلویزیون های منحنی با کیفیت تصویر UHD
در بازار محصولات صوتی تصویری، اولین تلویزیون دنیا که در آن از دو فناوری Curved (منحنی) و کیفیت تصویر UHDبه طور همزمان استفاده شده به چشم می خورد.
مدل 65HUC9990 سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده، دارای صفحه نمایش Curve است که باعث می‌شود کیفیت تصویر دریافتی از چهار گوشه تلویزیون بهبود یابد و تصویر با وضوح بیشتر و دید گسترده تری در اختیار بیننده قرارگیرد؛ با این تکنولوژی بیننده، حتی از زوایای کناری صفحه نمایش نیز، تصاویر را با کمترین میزان اعوجاج و بدون از دست دادن جزئیات آن خواهد دید.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

 

این تلویزیون‌، مناسب‌ترین شعاع انحنا (شعاع  4200  میلی‌متر) را در میان تلویزیونهای دارای صفحه نمایش منحنی دارد و این انحنا، بهترین تجربه مشاهده را نسبت به فاصله دید معمولی 3 الی 4 متری برای بیننده فراهم می کند.


این تلویزیون دارای انطباق تصویر 1200هرتز‏، ریموت کنترل هوشمند، روشن شدن آنی، پردازشگر چهارهسته ای پیشرفته، پخش دو محتوا در یک تصویر، 3DFHD، قابلیت ارتقا‌ی سخت افزاری ‌و نرم افزاری، صدای خروجی 60 وات، اسکن تصویر 100 هرتز، اشتراک‌گذاری هوشمند، اتصال بدون سیم به اینترنت و تنظیم نقطه‌ای نور UHD است.


یک فلش موبایل با دو پورت USB
جدیدترین فلش OTG موبایل از خانواده سیلیکون پاور به بازار آمد؛ این محصول که Mobile X20 نام دارد دارای دو پورت microUSB و USB 2.0 است و بدون نیاز به هرگونه کابل یا ارتباط وای‌فای، امکان انتقال آسان اطلاعات از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به PC و بالعکس را فراهم می‌کند تا کاربر دیگر با محدودیت در ظرفیت ذخیره‌سازی روبرو نباشد.


طراحی این فلش مموری به گونه‌ای است که به خاطر دارا بودن دو اینترفیس مجزا، امکان اشتراک‌گذاری و انتقال سریع فایل‌های مختلف را برای کاربر فراهم خواهد کرد؛ انتقال راحت و ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم نظیر سند، عکس، موسیقی و ویدئو میان PC و ابزارهای موبایل سازگار با فناوری OTG از جمله ویژگیهای این فلش مموری است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

 

فلش موبایل جدید سیلیکون پاور تنها 2.8 گرم وزن دارد و مجهز به فناوری COB است که حفاظت کافی از هر دو پورت USB و microUSB  را به عمل خواهد آورد و به خاطر طراحی خاص بدنه و درپوش آن، کاملا در برابر آب و لرزش مقاوم است.
این محصول در ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایت به همراه نرم‌افزار رایگان SP Widget با هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و همچنین نسخه 60 روزه نرم‌افزار امنیت اینترنت نورتون با گارانتی داده پرداز رایانه متین عرضه شده است.


آخرین عضو خانواده HTC وان در بازار
گوشی اچ تی سی وان مینی 2 با دوربین 5 مگاپیکسلی که آخرین عضو خانواده اچ تی سی وان محسوب می شود وارد بازار ایران شده و یک میلیون و 440 هزار تومان قیمت دارد.
این گوشی دارای صفحه نمایش 4.5 اینچیHD  است و با بدنه فلزی، اندازه کوچک و لبه های باریک خود به راحتی در دست؛ جیب یا کیف جا می گیرد و شباهت زیادی به مدل M8 دارد.این گوشی پشتی با انحنای نرم و رنگ خاکستری مفرغی دارد و رنگ نقره ای یخی و طلایی کهربایی این گوشی نیز موجود است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

 

دوربین جلویی این گوشی 5 مگاپیکسل و مجهز به یک تایمر است که به کاربر زمان کافی می دهد تا با خیال راحت خود را برای عکس آماده کند؛ این گوشی همچنین برای اینکه به عکسهای سلفی جنبه ای حرفه ای ببخشد؛ مجهز به قابلیتی با نام تاچ آپ (Touch Up) است که می توان با آن رنگ و کیفیت پوست را بهبود بخشید؛ سرخی چشمها را پاک کرد و  سایه روشن های صورت را تنظیم کرد و همچنان طبیعی باقی ماند.


فناوری "بوم ساوند" در این گوشی نیز برای کیفیت صدا طراحی شده و گوشی با داشتن امپلی فایر، صدایی با کیفیت و  حجیم را از اسپیکرهای دوگانه جلویی بیرون می دهد.


جدیدترین کارت گرافیکهای بازی از خانواده ایسوس
جدیدترین کارت گرافیک ایسوس با نام R9 295X2 که از دو پردازنده گرافیکی پرقدرت بر روی یک بورد بهره می برد وارد بازار شد؛ همچنین 8 گیگابایت حافظه پر سرعت و سیستم خنک کننده ترکیبی (آب/هوا) از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک است.


این ابزار کاربردی به کاربران این قابلیت را می دهد تا بتوانند تنظیمات مختلف کارت مانند سرعت پردازنده های گرافیکی به طور جداگانه، سرعت حافظه های گرافیکی، ولتاژ، سرعت فن و غیره را تغییر دهند و بدین ترتیب کاربران کارت R9 295X2 به راحتی می توانند کارت خود را اورکلاک کنند؛ علاوه بر این گیمر ها می توانند به وسیله ابزار اختصاصی ایسوس با نام GPU Tweak Streaming بازی خود را به صورت مستقیم بر روی اینترنت به اشتراک بگذارند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

   

کارت گرافیک جدید ایسوس مجهز به دو پردازنده گرافیکی از خانواده R9 و دارای فرکانس کاری 1018 MHz است که این موضوع باعث می شود تا بازی بسیار سریعتر، روانتر و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شود.
سیستم خنک کننده ASUS R9 295X2 در واقع ترکیبی از روش مایع و هوا است که این سیستم علاوه بر کاهش دما ، از نویز کمتری نیز برخوردار است؛ سیستم خنک کننده دو اسلات این کارت کارایی بالایی در خنک کردن به نمایش می گذارد و طراحی آن بگونه ای است که تمامی قسمت حساس کارت مانند مدار رگولاتور، پردازنده های گرافیکی و چیپ های حافظه به نحوه مناسبی خنک شوند.


مادربورد MSI با پشتیبانی از تمامی کارتهای گرافیک
مادربورد MSI با پشتیبانی از تمامی کارتهای گرافیک وارد بازار شد؛ این مادربورد در استاندارد micro-ATX بوده و مبتنی بر چیپ ست A78 کمپانی AMD است که این مادربورد علاوه بر APUهای جدید Kaveri، از نسل‌های پیشین Richland و Trinity نیز پشتیبانی می کند.

مادربورد A78M-E45 دارای مدار تغذیه‌ای 5 فازی برای پردازنده بوده که توسط هیت‌سینک به خوبی خنک می‌شود؛ سوکت به طور مستقیم به شکاف PCI Express x16 نسل سوم متصل شده تا این مادربورد بتواند از تمامی کارت‌های گرافیکی به‌روز پشتیبانی کند. یک شکاف PCI Express x16 نسل دوم با پهنای باند x4، یک شکاف PCI Express x1 نسل دوم و یک شکاف PCI سایر شکاف‌های توسعه این مادربورد کوچک اما مجهز را تشکیل می‌دهند. این مادربورد به واسطه وجود چهار شکاف حافظه، می‌تواند از 64 گیگابایت حافظه DDR3 تا فرکانس 2133 MHz پشتیبانی کند.


خروجی‌های تصویر مادربورد A78M-E45 شامل خروجی Dual Link DVI، D-Sub و HDMI 1.4a است. از نظر امکانات ارتباطی این مادربورد کوچک و ارزان‌قیمت امکانات مناسبی را به کاربران عرضه می‌کند که در این میان می‌توان به چهار پورت پرسرعت USB 3 در پانل پشت و دو پورت به صورت کانکتور، شش پورت SATA 6GB/s برای پشتیبانی از سریع‌ترین HDDها و SSDها، شبکه Gigabit، صدای هشت کاناله، کانکتور برای موس و صفحه کلید PS/2 و تعدادی پورت USB2 اشاره کرد.


مودم جدید ADSL همراه با دو پردازنده مستقل
مودم دو کاره DSL-N16U ایسوس از قابلیت روتر و مودم برخوردار است و دارای دو پردازنده مستقل و دو پورت WAN ، پورت شبکه Gigabit Ethernet و دو پورت USB  و همچنین شتاب دهنده سخت افزاریNAT است؛ این مدل از سری معروف Black Diamond یا الماس سیاه است که از ویژگی های برتری نسبت به مدل های معمولی برخوردار بوده و به دلیل پشتیبانی از ADSL/ADSL2+ یک مودم نسل جدید محسوب می شود.


این دستگاه علاوه بر مودم از ویژگی روتر بی سیم نیز برخوردار است که می تواند در باند 2.4 GHz سرعتی معادل 300Mbit/s را فراهم آورد. اما وجود دو پردازنده مستقل تضمینی برای یک ارتباط سریع و مطمئن در بستر شبکه بیسیم و با سیم است؛ بهره مندی از دو پورت WAN به کاربران این قابلیت را می دهند تا علاوه بر اتصال به اینترنت از طریق خط تلفن، به یک مودم دیگر برای ارتباط به یک شبکه پر سرعت، متصل شوند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

 

DSL-N16U دارای دو پورت USB 2.0 است که کاربران می توانند چاپگر و یا اسکنر خود را بدان متصل و آن را در شبکه به اشتراک بگذارند؛ علاوه بر این کاربران می توانند دستگاههای ذخیره سازی تحت شبکه موسوم به NAS را به DSL-N16U متصل و یک سرور چند رسانه ای راه اندازی و فایل های خود را بر روی شبکه منتشر کنند. همچنین اتصال حافظه های فلش به سادگی به این دستگاه امکان پذیر می شود؛ کاربر می تواند به واسطه اتصال دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه و نرم افزار اختصاصی ایسوس با نام Download Master فایل های خود را دانلود و بر روی این تجهیزات ذخیره کند که این موضوع به معنای دانلود بدون وقفه حتی در زمان خاموشی سیستم است.


مودم جدید ایسوس از تکنولوژی ابری - ASUS- نیز پشتیبانی می کند که این ویژگی در واقع به صورت یک اپلیکیشن است که این مودم را به یک سرور ابری شخصی تبدیل می کند و کاربران به وسیله آن می توانند اطلاعات را بر روی شبکه فایل ذخیره کنند و آن را به وسیله ارسال لینک از طریق ایمیل ، پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


ذخیره فیلم های 4K با کارت حافظه
با ظهور وسایل پخش فیلم 4K، سری جدید کارت‌های حافظه برای ذخیره‌سازی فیلم‌های با کیفیت 4K وارد بازار شد؛ با استفاده از کارت حافظه Superior UHS-1 (U3) SDHC/SDXC سیلیکون پاور، کاربران قادر خواهند بود عکس و فیلم‌های فوق‌العاده با کیفیت را از طریق گوشی و تبلت خود ضبط کنند.


این کارت‌های حافظه بهبود قابل توجهی را در سرعت انتقال داده ایجاد کرده و ذخیره‌سازی فیلم‌های ویدئویی، عکس‌های دیجیتال و حتی بازی‌های سه‌بعدی با کیفیت را برای کاربران ساده‌تر خواهد کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,تکنولوژیهای روز دنیا

 

سرعت نوشتن یا اصطلاحا Write سری جدید کارت‌های حافظه سیلیکون پاور، به خاطر پشتیبانی از استاندارد Speed Class 3 به 30 مگابایت بر ثانیه رسیده که با استفاده از آن می‌توان یک فیلم کامل Full HD با کیفیت 1080p را ضبط کرد؛ کارت حافظه U3 سیلیکون پاور در قالب مدل‌های SDHC، SDXC و  microSDHC و در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت عرضه شده که از تمامی دوربین‌های مدل DSLR ، دوربین‌های فیلم‌برداری و ابزارهای الکترونیکی دارای نمایشگر 4K پشتیبانی می‌کند که از آن جمله می‌توان به هندی‌کم 4K سونی، گوشی‌های هوشمند ACER Liquid S2،  SAMSUNG Galaxy Note 3، تلویزیون‌های جدید Lenovo ThinkVision28 4K android AIO،  SONY BRAVIA، SHARP و LG 4K UHD اشاره کرد.

اخبار تکنولوژی - مهر

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سامسونگ يک تلفن‌همراه "کهکشانی" جديد رونمايی کرد + عکس و مشخصات
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:34 | بازدید : 48 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - سامسونگ يک تلفن‌همراه "کهکشانی" جديد رونمايی کرد + عکس و مشخصات

تلفن‌همراه جديد Galaxy Core Mini با قيمت مناسب و قابليت‌های متوسط رونمايی شد.

سامسونگ از تلفن‌همراه جديد Galaxy Core Mini رونمايی کرد.
در ادامه ويژگی‌ها و تصاوير اين تلفن‌همراه را می‌توانيد مشاهده کنيد :

 

اخبار,گوشی Galaxy Core Mini,اخبار تکنولوژی

 

اخبار,گوشی Galaxy Core Mini,اخبار تکنولوژی

 

اخبار,گوشی Galaxy Core Mini,اخبار تکنولوژی

 
1- نمايشگر : 4.3 اينچ با رزولوشن 480 در 800
2- سخت افزار : پردازشگر 4 هسته اي با سرعت 1.2 گيگاهرتز - موتور گرافیکی Adreno 330
3- حافظه ها : 1.5 گیگابایت رم - 8 گيگابايت حافظه داخلی با قابليت افزايش از طريق شکاف ميکرو اس‌دی
6- ارتباطات : GPS - Wi-Fi - نسل سوم و چهارم تلفن‌هاي همراه -
7- ساير قابليت ها :  سيستم عامل اندرويد 4.4
8- قیمت : نامشخص / در حدود 250 دلار
اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران

منبع:http://www.beytoote.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان all one و آدرس all-one.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 199
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 26
:: بازدید ماه : 900
:: بازدید سال : 1385
:: بازدید کلی : 37035